måndag 27 april 2009

LÄGET I LAGET

Som sagt är förberedelserna i full fart inför cupen. Längste man i cupen Erik Sjöberg har redan dragit på sig fotbollsskorna och börjat spela med vad jag misstänker är ett division ett-lag. Jenny kan också anses vara i sitt livs form, löpturer med forna militärer talar ju sitt klara språk. Men ett litet aber finns: hur står det egentligen till med truppen? Förhoppningsvis ska vi bli så många som möjligt från ifjol + några nytillskott.

Förmodade klara:
Frida
Jenny
Anna And
Larsson - aka Svennis
Erik
Karin
John
Nicke
Petter?


Väntar fortfarande på att få klartecken från Forssell, Eva, Emelia och Liza!

Nytillskott vi hoppas på är: de två snåla smålänningarna David och Johan, Erik Lundberg sen också Sofia Linder. Den uthålliga lilla terriern vore ett gott tillskott i laget, icke sant? Kanske också en målvakt, eller vad tror vi?

4 kommentarer:

Anna sa...

Ja nu när jag har fått ett jobb där jag är ledig på helgerna så är det inte omöjligt. Jag är dock lite nervös med tanke på min insats och min knäskada från förra året. Men egentligen så är det ju inget som jag vill missa. I år måste jag ju få va med på kvällen också. :D

Frida sa...

haha "får va med", du valde ju bort festen tokmaja. men klart du ska va med, får hålla dig undan från lundgren helt enkelt.

anden sa...

förmodad klar kan ändra till 99% säkerhet klar. om det inte händer något oförutseende kommer jag stå på myckle ip med gräs under dobbarna! grymt kul med blogg. jag kan nog för övrigt säga att vi mest troligt har ännu ett nyförvärv i form av eves pojkvän daniel.

Millan sa...

Men vadå klartecken? Jag är väl klar som tusan=)! Börjar min semester vecka 28!