söndag 17 maj 2009

ROBBIE KEANE

det är som lugnt här på a.e.t.t-bloggen, värvningarna har gått lite i stå.  ett aber som ej är löst är den eviga målvaktsfrågan. michal har anmält sitt intressen, men är nog inte säker på om han ska vara här då... 

den eviga frågan om tröjorna är fortfarande ouppklarad.. viktigt att alla ser till att rösta i kolumnen till vänster, det är det jag kommer att gå på. ska försöka ta mig upp till smart profilering till veckan för att kolla in tröjorna.

sen ser jag gärna att alla mailar mig snarast (mailafrida@gmail.com) med sitt nummer, sin tröjstorlek och vilket namn de vill ha på tröjan.

i övrigt så känns det lovande inför cupen tycker jag. vad tycker ni andra, hur är tongångarna bland lagmedlemmarna?

ps: den här bilden är lite rolig ändå..

lev och må
/lundström

Inga kommentarer: