tisdag 19 maj 2009

JA MEN SLUTA TJATA, TJATLUNDSTRÖM!

jag fortsätter detta evinnerliga tjat om våra tröjor men det är av flera orsaker, bland annat att om jag inte gör det så blir det ingenting av. och jag vill gärna ha allt klart innan jag börjar jobba. plus att jag vill ha läckra tröjor. så därför: fortsatt tjat. 

jag har nu varit in på smart profilering, där förra årets tröjor införskaffades. det blir så vi kör genom dem i år igen har jag beslutat, funkade bra senast. fick med en katalog med t-shirtarna, det är samma märke och sort som förra året så då har ni ett hum om storlekarna. här är alltså färgerna att välja mellan och som ni ser inte riktigt samma färger som de bilder jag publicerat tidigare. det finns ju dock gul, ljusrosa, blå, ljuslila osv. bara ta ett beslut alltså, vilken färg! jag tar bort omröstningen och helt enkelt kör vi att man skriver en kommentar här under med nummer och namn på färgen. exempel: "jag frida röstar på 45, ljuslila".

när jag skriver sånt här känns det verkligen hur påverkad jag blivit av min nyblivna tränarroll. överförtydliga saker liksom, haha. var förresten och krattade uppe i myckle i afton så planerna är fit for fight till sommaren. fast vi krattade parkeringen, kändes som ett jävla skitgöra. underlättades dock av prat om bångar och 32 cm:s penisar. det var väldigt nära att jag introducerade dem till begreppet blodballe/köttballe men hejdade mig själv i sista stund.


hej jag är en klickbar bild


2 kommentarer:

Lilla My sa...

Hej jag heter Lilla My och det här var ju svårt. Jag tycker ju precis som förra året att fuchia är en läckrt färg, alltså nyans 31. Det beror ju dock på om det går att trycka på den. Annars röstar jag på nummer 12 som för er som inte memorerat katalogen är typ morgonkissgul.

Anonym sa...

nr 12, guul tycker sata