onsdag 1 juli 2009

JOHN LINDBLADS URSÄKT

Ville bara passa på att gå ut med en offentlig ursäkt till ER, mina lagkamrater, för att jag tyvärr måste stå över årets upplaga av Falket IK Cup.

Att jag måste göra detta beror på att jag ska fylla den defensiva mittfältsplatsen (bestman) på ett bröllop i Lund. Det må vara en blek ursäkt, men ni ska veta att mina tankar kommer att vara hos ER hela tiden.

Jag har dock vidtagit åtgärder för att få ständiga uppdateringar om AETTs framfart i cupen via två speciellt utsända reportrar. (jag räknar kallt med att få höra om mål så vackra att fler än Anna har svårt att hålla tårarna borta)

Till sist vill jag passa på att vädja om förnyat förtroende att åter få bära AETTs tröja #77 under Falket IK Cup 2010, trots mitt svek mot laget detta år.

Inga kommentarer: